Carrefour Marketplace – nowy e-commerce Carrefoura od K2

Agencja K2 opracowała rozwiązania technologiczne i zaprojektowała nowy sklep internetowy sieci sklepów Carrefour. Na stronie http://carrefour.pl można od dziś w szybki i wygodny sposób nabywać produkty zarówno z oferty Carrefoura, jak i jego wyłącznych partnerów handlowych m.in. sklepu z zabawkami - Lorienek, czy sklepu z dekoracjami do domu – Dekoria.

Zadaniem agencji było zintegrowanie dotychczasowej oferty offline’owej Carrefoura z tym, co dostępne online. Za całym przedsięwzięciem kryje się zmiana technologii z .NET na PHP oraz stworzenie przyjaznej, intuicyjnej architektury sklepu, która ułatwia nawigację.

Carrefour Marketplace jest jednym z największych e-commerce’ów, umożliwiających kupowanie produktów nie tylko z oferty właściciela platformy, ale także jego partnerów. Tworząc ją Carrefour chciał wyjść naprzeciw współczesnemu konsumentowi, który nie ma czasu na bieganie po sklepach. Lista partnerów handlowych będzie sukcesywnie rozwijana.

Carrefour to francuska sieć hipermarketów, która z K2 współpracuje od 2013 roku. Agencja doradza klientowi w zakresie cyfrowej transformacji oraz pomaga wdrażać nowe, zaawansowane technologicznie produkty.