Kultowe Żubranka powracają

K2 startuje z kolejnym projektem dla marki Żubrówka Bison Grass (CEDC International). Agencja wspiera powrót kultowych Żubranek, czyli limitowanej edycji specjalnie zaprojektowanych miniubrań na butelki.  Już wkrótce rusza ich promocja w Internecie.

Żubranka z kolekcji jesień/zima 2017 dostępne będą w dwóch wersjach – zmysłowej i eleganckiej zaprojektowanej z myślą o kobietach oraz nowoczesnej i praktycznej dedykowanej mężczyznom. Ich pełnowymiarowe wersje będą główną nagrodą w realizowanych w ramach kampanii, dwóch aktywacjach konsumenckich. Aby otrzymać własne Żubranko, uczestnik musi odpowiedzieć na pytanie konkursowe. W każdej odsłonie nagrodzeni zostaną autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi. Pierwsza aktywacja rusza 3 grudnia br.

Agencja K2 odpowiedzialna jest za przygotowanie projektu od strony strategicznej i kreatywnej (video oraz materiały graficzne), realizację wspomnianych konkursów oraz ich promocję w mediach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja K2 Media.

Projekt będzie można śledzić na oficjalnej stronie marki Żubrówka na Facebooku: https://www.facebook.com/zubrowkapl

CEDC jest czołowym producentem wódki na świecie oraz największą w Europie środkowej i wschodniej zintegrowaną firmą z branży napojów alkoholowych. CEDC jest także wiodącym importerem napojów alkoholowych oferując najbardziej znane marki alkoholi na świecie. K2 rozpoczęła współpracę z należącą do CEDC marką Żubrówka w połowie 2016 roku.