K2 Bank
Wizja przyszłości w bankowości

Stworzyliśmy K2 Bank - interfejs konwersacyjny oparty o wykorzystanie inteligentnego bota (BankBota), który rozumie polecenia w języku naturalnym, jest proaktywny, umożliwia zarządzanie finansami z różnych banków oraz integruje się z systemami zewnętrznymi.

K2 Bank przetwarza ludzką mowę i wydawane mu polecenia. Za jego pomocą można więc w błyskawiczny sposób dokonać przelewu, sprawdzić swoje wydatki w różnych kategoriach, otworzyć konto, lokatę, a nawet unieważnić kartę kredytową. Dodatkowo jest bardzo proaktywny m.in. przypomina o terminach płatności, informuje o przekroczonym budżecie miesięcznym, czy podpowiada produkty finansowe odpowiadające potrzebom użytkownika.

K2 Bank umożliwia zarządzanie finansami z rożnych banków. Jest to możliwe, dzięki przyjętej w 2015 roku dyrektywie unijnej PSD2, która nakłada na banki obowiązek wprowadzenia otwartego API dla podmiotów trzecich. „K2 Bank” może się też integrować z systemami zewnętrznymi m.in. e-commerce, umożliwiając natychmiastowe płatności, czy z porównywarkami cen.

Do stworzenia K2 Banku wykorzystaliśmy technologie sztucznej inteligencji, przetwarzania języka naturalnego i wyszukiwania semantycznego, opierając się na rozwiązaniach firmy Stanusch Technologies, która jest jednym z naszych partnerów technologicznych.

Rozwiązania oparte o chatboty, podobne do BankBota, mogą znaleźć zastosowanie także w sklepach internetowych, ubezpieczeniach, opiece medycznej, telekomach, branży travel i wielu innych. Jesteśmy gotowi do ich projektowania i wdrażania!