PKO Bank Polski
Portal 2.0

Co konkretnie zrobiliśmy?

  • Odświeżyliśmy szatę graficzną strony, którą - mimo ogromu materiału - utrzymaliśmy w duchu minimalizmu.
  • Wbudowaliśmy wyszukiwarkę, która pozwala na szybki dostęp do najbardziej pożądanych informacji i stworzyliśmy wygodną, intuicyjną porównywarkę kont.
  • Uprościliśmy logowanie oraz dostosowaliśmy serwis do  przeglądania go na urządzeniach mobilnych, projektując i wdrażając go w technologii Responsive Web Design.
  • Stworzyliśmy też specjalną, wygodną wyszukiwarkę najbliższych bankomatów.
  • Dodatkowo strona banku jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa danych.

Te ułatwienia oraz optymalizacja serwisu pod kątem SEO sprawiły, że jeden z największych banków w Europie Środkowo-Wschodniej nie dość, że stał się jeszcze bardziej przyjazny swoim klientom i…zwiększył ich liczbę, to jest najszybszy w swojej kategorii!   

Efekty: wzrost użytkowników mobilnych do 65% w skali roku (2H206 vs. 2H2015)! Mimo wielkości serwisu jest on najszybszy w swojej kategorii wg testów Google PageSpeed Insights z 14 grudnia 2016 roku.